HTML

Mesehős Bolt

Friss hírek a legnépszerűbb mesehősök és a Mesehősbolt világából, egyedi akciókkal, különleges hírekkel. Ez a blog neked szól, ha Scooby, Ben 10, Postás Pat rajongó vagy.

Mesehősbolt a Facebookon

A facebookon már olvashattátok Erika levelét, de fontosnak érzem, hogy itt a blogon is közzétegyük.

Számomra mindig kellemetlen, amikor saját vagy éppen szállítóink hibájából egy rendelést nem tudunk teljesíteni. Zavar, mert a szülő, aki nálunk rendel, megbízik bennünk, s megnyugszik, hogy végre nem kell rohangálni a játék után, mert a mesehősboltban mindent, időre, elfogadható áron szerezhet be.

Nos ezért gondoltam, hogy valami tennünk kell Erikáért is. Íme az ő rövid bejegyzése:

"Tisztelt Meshősbolt!

Ben 10 figurákat kerestem a kisfiamnak, de sajnos nem igazán kaptam sehol - "éppen elfogyott". Így nagyon megörültem amikor megtaláltam az úgynevezett Ben 10 húsvéti akciócsomagokat.

Ám megdöbbenten láttam, hogy az ár annyi, mint máshol alapból. Most akkor hogy is van ez az akció? Köszönettel,

Erika, egy "értetlen"anyuka. "

A válasz egyik fele egy szomorú vicc. Leginkább azért szomorú, mert igaz.

– Józsi bátyám, hogy kerülhet önnél 30 Ft-ba a tojás, mikor a szomszéd standon egy 20-asért árulják?

– Hm, akkor ott kell megvenni! - hangzik a bölcs válasz.

– De ott éppen elfogyott - reagál a vevő.

– Hát amikor nálam is elfogy, én is 20 Ft-ért kínálom majd.a tojást

No de a "rossz" viccet félre téve, nézzük, mit tehetünk. Főleg, hogy a vevőnek mindig igaza van. A jó hír, hogy tegnap a facebookon már felajánlottam egy egyszeri lehetőséget. Április 30-ig bárki kiválaszthatja, hogy mennyi és milyen Ben 10 figurát szeretne vásárolni, s ha nem egy elrugaszkodott árat mond hozzá,  elviheti...De csak most, és csak Erika kedvéért.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesehosbolt.blog.hu/api/trackback/id/tr332830095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása